Najczęściej zadawane pytania
Jak zamawiać?
Przy każdym produkcie personalizowanym zostawiłyśmy okienko do uzupełnienia. Wpisz tam odpowiednio imię solenizanta, które urodziny będziecie świętować lub inną treść – a my na tej podstawie przygotujemy dla Was unikalne, personalizowane dekoracje.
Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Na każdym etapie przygotowywania Waszej paczki otrzymujecie od nas maila z dokładnymi informacjami. Aktualny stan swojego zamówienia możesz śledzić także po zalogowaniu się na swoje konto w panelu klienta.
Zerknij też w zakładkę Wysyłka i czas realizacji.
W razie dodatkowych pytań pisz lub dzwoń – udzielimy szczegółowych informacji :)
Jaka jest minimalna ilość zamówienia?
Niektóre produkty są oznaczone minimalną ilością – np. w przypadku girlandy jest to 5 proporczyków.
Minimalna ilość zamówienia zaproszeń personalizowanych to 10 sztuk. Jeśli potrzebujesz np. 6 szt. - 2 szt. możesz zamówić z wykropkowanym miejscem na nazwisko gości a pozostałe 2 szt. bez nadruku tekstu (z samą grafiką) i wykorzystać je np. do wpisania życzeń :)
Skonfiguruj swój własny zestaw i wpisz te uwagi w okienku „Treść zaproszeń”.
Jak przesłać listę gości i tekst zaproszenia?
Wszystkie dane podajecie od razu podczas składania zamówienia w okienku „Treść zaproszeń” i „Lista Gości”.
Gdzie mogę znaleźć przykładowe teksty zaproszeń?
Nasze propozycje treści zaproszenia oraz wierszyków dostępne są w stopce strony, w zakładce „Personalizacja”.
Czy mogę wybrać inną treść zaproszenia i wierszyk niż te z zakładki Personalizacja?
Oczywiście, nadrukujemy każdy dowolny tekst, który wpiszecie w okienku „Treść zaproszeń”.
Czy za wpisanie nazwisk gości jest pobierana dodatkowa opłata?
Nie. Podane ceny zaproszeń personalizowanych są cenami ostatecznymi i uwzględniają wpisanie Waszych danych oraz nazwisk gości.
Czy mogę dokonać zmiany w grafice projektu?
Nie ma takiej możliwości. Grafika na zaproszeniu, które otrzymacie będzie taka sama jak ta na zdjęciu. Może jednak różnić się odcieniem – kolory wyglądają inaczej na każdym monitorze :)
Czy mogę dokonać zmiany czcionki?
Nie zmieniamy czcionek w naszych produktach.
Możliwy jest nadruk na kopertach?
Nie wykonujemy nadruku na kopertach.
Czy możemy wpisać nazwiska naszych gości odręcznie?
Tak – wystarczy w okienku „Lista Gości” wpisać taką informację a miejsca na nazwiska Waszych Gości zostawimy wykropkowane.
Czy możliwa jest zapłata przy odbiorze?
Obecnie nie wprowadzamy takiej możliwości.
Zabrakło nam zaproszeń - czy możemy domówić kilka sztuk?
Minimalna ilość zamówienia to 10 sztuk dlatego uczulamy, by zamówić zawsze klika sztuk z wykropkowanym miejscem na nazwiska. Jednak jeśli brakuje Wam zaproszeń - napiszcie do nas maila :) Uczulamy jednak, że wykonanie pojedynczych sztuk jest droższe niż standardowa cena zaproszeń.
Czy możliwe jest nadrukowanie tekstu na zaproszeniach w języku obcym?
Tak, istnieje taka możliwość przy zaproszeniach personalizowanych - wpisz gotowy, przetłumaczony tekst a my go nadrukujemy.
Czy dodajecie kopertę do zaproszeń?
Tak, do każdego zaproszenia dodajemy kopertę, zgodnie z Waszym wyborem podczas składania zamówienia.
Czy możliwa jest wysyłka zaproszeń za granicę?
Tak, jednak tylko i wyłącznie po wcześniejszym kontakcie i ustaleniu ceny przesyłki. Cena podana na stronie dotyczy jedynie paczek wysyłanych na terenie Polski.